• Polska wersja
  • English version
Oficjalna strona Wojciecha B. Sobieszaka Prezesa CPP Toruń Pacific Oficjalna strona Wojciecha B. Sobieszaka Prezesa CPP Toruń Pacific Oficjalna strona Wojciecha B. Sobieszaka Prezesa CPP Toruń Pacific

Mamy nagrody CPW Excellence Awards 2013! 2014-02-21

Mamy nagrody CPW Excellence Awards 2013! 2014-02-21

Dobre wieści dotarły z Montreux, gdzie odbywało się doroczne spotkanie kluczowych pracowników Cereal Partners Worldwide. Najważniejsze w CPW wyróżnienie w kategorii „Bezpieczeństwo” trafiło do pionu operacyjnego Cereal Partners Poland, a więc wyróżnienie za bezpieczną pracę otrzymali wszyscy pracownicy fabryk i magazynów CPP. Nagrodę w Montreux odebrał Karol R. Ferster, wiceprezes CPP ds. operacyjnych. Statuetkę CPW za rok 2013 w kategorii „Kultura” otrzymali pracownicy CPP, którzy od ponad pół roku z powodzeniem budują zręby nowatorskiej metody prowadzenia batonowego biznesu, wdrażając filozofię LEAN. Wśród nich są zarówno pracownicy fabryki batoników w Lubiczu, jak i członkowie filaru Lean Value Stream. Również brawa należą się marketingowcom i handlowcom CPP, którzy wspólnie z kolegami z innych rynków CPW przyczynili się do sukcesu komercyjnego płatków śniadaniowych Nestle LION w Europie.

– Trudno oczywiście stopniować te nagrody, myślę jednak, że najcenniejsza jest dla nas nagroda w kategorii „Bezpieczeństwo” – mówi Wojciech B. Sobieszak, prezes CPP. – Osiągamy znakomite wskaźniki bezpiecznej pracy, wzajemnie motywując się do tego, by eliminować sytuacje, które mogą być niebezpieczne. Nasze wysiłki zostały dostrzeżone. Gratulacje należą się wszystkim pracownikom CPP. Przypomnę, że bezpieczeństwo jest naszym głównym priorytetem zapisanym w planie operacyjnym fabryk i magazynów.

CPP cieszy także nagroda w kategorii „Kultura”. To, co od pół roku dzieje się w biznesie batonów, to prawdziwa rewolucja. Zastosowano zupełnie inną optykę patrzenia na biznes, nie poprzez piony w firmie, które odpowiadają np. za produkcję, zaopatrzenie, marketing i sprzedaż, ale przyjmując perspektywę konsumenta. Nie obchodzi go, kto w firmie za jaką część pracy odpowiada. Konsument chce otrzymać produkt najwyższej jakości w najlepszej cenie. Zadaniem firmy jest mu to dostarczyć, eliminując przy tym straty, w tym niepotrzebną pracę.

Płatki dla młodzieży Nestle LION to najlepsza ostatnio premiera produktowa CPP. Znakomite wyniki sprzedaży pozwalają z optymizmem patrzeć na rozwój tej marki nie tylko w Europie Centralnej, ale i na całym kontynencie. Gratulacje należą się dla całego zespołu, który znakomicie wprowadził nowe płatki na rynek i dba o dalszy rozwój tego produktu.

Prezentacja nagród przywiezionych z Montreux była okazją do zrobienia pamiątkowego zdjęcia, na którym znaleźli się pracownicy CPP zaangażowani w pracę nad wyróżnionymi projektami z prezesem firmy i wiceprezes Agnieszką Pyrzewską. Statuetkę zdobytą w kategorii „Bezpieczeństwo” prezentuje Barbara Naziębło, wiceprezes CPP ds. jakości, która z ramienia zarządu nadzoruje w CPP działania w obszarze bezpieczeństwa. Pani wiceprezes towarzyszą Wojciech Sobieszak, prezes CPP, oraz Janusz Jankowski, kierownik działu bezpieczeństwa technicznego.