• Polska wersja
  • English version
Oficjalna strona Wojciecha B. Sobieszaka Prezesa CPP Toruń Pacific Oficjalna strona Wojciecha B. Sobieszaka Prezesa CPP Toruń Pacific Oficjalna strona Wojciecha B. Sobieszaka Prezesa CPP Toruń Pacific

Płatki Nestle z Torunia godne zaufania Polaków 2008-04-23

Płatki Nestle z Torunia godne zaufania Polaków 2008-04-23

Polak zaczyna dzień od powstających w Toruniu płatków śniadaniowych Nestle, ogląda najchętniej TVN, telefonuje telefonem Nokia, korzystając z usług Ery GSM. Do pracy najchętniej jeździ Volkswagenem. Obiad zje z Winiarami, a maila wyśle z komputera Toshiby. Na wakacje pojedzie z Orbis Travel i zapłaci za to kartą Visa. We środę na gali Readers Digest Trusted Brands ogłoszono wyniki największego w Europie badania konsumenckiego, w którym także Polacy wybierali swoje ulubione marki, które darzą największym zaufaniem.

Przy okazji badania, w którym wzięło udział 23 500 respondentów z 16 krajów, w tym 1012 Polaków, dowiedzieliśmy się, że Polacy to głównie osoby aktywne i zdecydowane, optymistycznie nastawione do życia. To także osoby ostrożne, otwarte, oryginalne. Wyniki sondażu pokazały też, że ankietowani Polacy pod pozorem pewności siebie, otwartości na nowości i zmiany oraz zamiłowania do ryzyka, są raczej sfrustrowani niepewnością swojego losu, niezadowoleniem z poziomu życia, przytłoczeni współczesnym światem. Spośród różnych krajów największym zaufaniem darzą Polacy swój kraj, Polskę: ze względu na jego mieszkańców, jako cel wyjazdu urlopowego, a szczególnie ze względu na rodzimą kuchnię.

Znaczne zaufanie wykazują też Polacy do krajów takich, jak: Szwajcaria, Szwecja, Wielka Brytania, Czechy. Najmniejsze zaufanie wykazują ankietowani Polacy w stosunku do Rumunów i to pod każdym względem: jako narodu, miejsca spędzenia urlopu oraz kuchnię tego kraju. Bardzo małe zaufanie mają też Polacy do Rosjan i ich kraju jako miejsca wypoczynku, ale już nieco większe do kuchni tego kraju. Interesujący jest stosunek Polaków do Stanów Zjednoczonych. W małym stopniu mieszkańcy oraz sam kraj są darzeni zaufaniem, a najmniejszym - kuchnia tego kraju. Wśród ankietowanych Polaków to mężczyźni i single mają bardziej wyrobione zdanie niż kobiety oraz rodziny z małymi dziećmi.

Podczas Gali Readers Digest Trudsted Brands, która odbyła się we środę 23 kwietnia 2008 r. w Centrum Olimpijskim w Warszawie, wyróżniono marki w trzydziestu kategoriach. Płatki Nestle, produkowane przez Cereal Partners Toruń-Pacific, zdobyły złote wyróżnienie po raz trzeci. Więcej w serwisie www.markigodnezaufania.pl