„Jestem pod wrażeniem dynamiki polskiego rynku” – powiedział Paul Bulcke, prezes Nestle SA na spotkaniu z kadrą kierowniczą działających w Polsce firm, w których swe udziały ma Nestle. Polska była pierwszym rynkiem, jaki odwiedził Paul Bulcke po objęciu fotela prezesa największej na świecie firmy spożywczej. Na pytania pracowników Nestle Polska oraz zaproszonych gości z innych spółek należących do Nestle SA o najbliższe wyzwania czekające firmę, Bulcke powiedział: „Musimy przyspieszyć, bo świat biegnie z zawrotną szybkością. Oprócz dobrej strategii musimy skupić się na jej wdrażaniu”.
Celem wizyty było zapoznanie się z sytuacją na polskim rynku, dlatego jednym z punktów pobytu w Polsce była wizytacja warszawskich sklepów, podczas której Paul Bulcke mógł zapoznać się ze strukturą polskiego handlu i zmianami, jakie zachodzą na naszym rynku, a także pozycją rynkową Nestle. Podczas prezentacji i dyskusji dotyczących poszczególnych biznesów Nestle w Polsce, Paul Bulcke wysłuchał informacji m.in. o rynku płatków śniadaniowych. Płatki śniadaniowe marki Nestle są najchętniej kupowane przez polskich konsumentów. Producentem płatków Nestle jest firma Cereal Partners Poland Toruń-Pacific, w której Nestle SA posiada 50% udziałów. Podczas spotkań z prezesem Nestle, CPP Toruń-Pacific reprezentował prezes zarządu firmy ‑ Wojciech B. Sobieszak. Na koniec wizyty szef Nestle i uczestnicy spotkania stanęli do pamiątkowej fotografii (Paul Bulcke w środku w dolnym rzędzie). Wizyta miała miejsce w Warszawie w sierpniu 2008 r.