Projekt, którego celem jest podnoszenie widoczności płatków śniadaniowych i zbożowych batoników Nestlé w dodatkowych miejscach ekspozycji sklepów detalicznych, realizowany w Polsce i Europie Centralnej, zdobył nagrodę „Cereal Partners Worldwide Generating Demand Award”. Prowadziły go wspólnie działy produkcyjne, marketingu, sprzedaży oraz Event Managementu Cereal Partners z Polski oraz Europy Centralnej. Nagrodę zdobył w pierwszej edycji konkursu CPW dla projektów komercyjnych. Ogłoszenie wyników miało miejsce podczas niedawnej konferencji pionu komercyjnego CPW, która odbyła się w Londynie.
– Bardzo jestem dumny, że spośród 90 zgłoszeń z całego świata nasze pomysły i ich wykonanie znalazły się w gronie trzech najwyżej ocenionych projektów – mówi Wojciech B. Sobieszak, który kieruje strukturą CPW w Europie Centralnej. – Nasze zgłoszenie zwyciężyło w kategorii „Współpraca”. Jury doceniło nasz zespół za to, że potrafimy włączać w projekty komercyjne również działy odpowiedzialne za logistykę i produkcję i skutecznie poprawiać widoczność naszych produktów w sklepach detalicznych.
Uwagę gremium oceniającego nadesłane projekty zwróciła też skuteczność wdrażanych w Polsce i Europie Centralnej rozwiązań. Specjalne materiały promocyjne, nadstawki na kartony z płatkami, w których umieszczane są zbożowe batoniki, nieszablonowe rozwiązania graficzne to wszystko powoduje, że dodatkowe ekspozycje płatków śniadaniowych Nestlé oraz zbożowych batoników wyróżniają się w sklepach, przyciągając zainteresowanie konsumentów. Dane statystyczne mówią same za siebie, jak skuteczne są to rozwiązania: o 36% wzrosła liczba ekspozycji wyrobów śniadaniowych Nestlé w 2017 r. w porównaniu z rokiem poprzednim, a o niemal 200% zwiększyła się liczba dodatkowych standów!
Na zdjęciu od lewej: Wojciech B. Sobieszak, Agnieszka Pyrzewska – wiceprezes CPP, dyrektor marketingu, Tomasz Stark – dyrektor sprzedaży.