4 i 5 stycznia w Warszawie pion handlowy CPP Toruń-Pacific podsumował rok 2011. Wojciech B. Sobieszak, prezes zarządu CPP, omówił to, co działo się w roku 2011 na rynku polskim oraz pokazał zmiany zachodzące na pozostałych rynkach Regionu Europy Centralnej.
Prezes Sobieszak przedstawił także czekające pion handlowy zmiany organizacyjne, do których należeć będzie między innymi spłaszczenie struktury organizacyjnej i zniesienie podziału na kanały sprzedaży: tradycyjny i nowoczesny. Trade marketing, który dotąd był w strukturze pionu handlowego, od stycznia jest częścią działu marketingu, by jeszcze bardziej skoordynować wszelkie promocje i działania komunikacyjne.
Dział marketingu z kolei pod wodzą wiceprezes Agnieszki Pyrzewskiej podczas drugiego dnia spotkania przedstawił szczegółowe promocyjne plany na rok 2012. Przypomniał też, że w tym roku świętujemy 35-lecie wprowadzenia w Polsce płatków kukurydzianych Corn Flakes. Pierwsze w Polsce płatki śniadaniowe z kukurydzy zostały wyprodukowane w Toruniu, w fabryce, która obecnie należy do CPP Toruń-Pacific. Marketingowcy zapowiedzieli też wprowadzenie już w najbliższych miesiącach do sprzedaży nowego produktu!
Prezes W. Sobieszak pogratulował najlepszym handlowcom minionego roku i wręczył 14 osobom okolicznościowe nagrody.