• Polska wersja
  • English version
Oficjalna strona Wojciecha B. Sobieszaka Prezesa CPP Toruń Pacific Oficjalna strona Wojciecha B. Sobieszaka Prezesa CPP Toruń Pacific Oficjalna strona Wojciecha B. Sobieszaka Prezesa CPP Toruń Pacific

Pożegnanie w Krakowie 2012-05-23

Pożegnanie w Krakowie 2012-05-23

Tym razem tropikalny Kraków był miejscem spotkania menedżerów CPW zarządzających rynkami śniadaniowymi Europy Centralnej. Zjazd był wyjątkowy nie tylko za sprawą ekstremalnych temperatur panujących na południu Polski, ale też dlatego, że Christi Strauss, kończąca swój kontrakt menedżerski z grupą CPW, oficjalnie pożegnała się z drużyną Europy Centralnej.

Część merytoryczna zjazdu regionalnego poświęcona była opracowaniu i przedyskutowaniu planów na lata 2013-2015. Dynamicznie zmieniające się otoczenie rynkowe wymaga niestandardowych działań i odważnych decyzji. W spotkaniu uczestniczyli także brand menedżerowie oraz ekipa CCSD. Całość prowadził Wojciech B. Sobieszak, dyrektor regionalny CPW na Europę Centralną.

Pożegnanie Christi Strauss, która przyjęła zaproszenie do Krakowa, odbyło się w jednej z przytulnych krakowskich restauracji. Christi dziękowała całemu regionowi i każdemu z osobna za świetną pracę i duży wkład regionu w rozwój CPW. Podkreślała rolę Wojciecha Sobieszaka, który sprawnie zarządza nie tylko regionem, ale i fabrykami CPP, będącymi jednym z najefektywniejszych centrów produkcyjnych grupy CPW. Pożegnalnym upominkiem dla Christi przekazanym przez Wojciecha była bursztynowo-srebrna figurka flisaka Iwo, który uwolnił Toruń od plagi żab. Christi zawsze bardzo dobrze wspominała pobyty w Toruniu. W 2006 roku, kiedy obejmowała stanowisko prezesa CPW, na spotkaniu zarządu CPW w Gdańsku, zakochała się w bursztynie łączonym ze srebrem. Niech srebrny flisak przypomina jej Polskę i Toruń!

Spotkanie odbyło się w dniach 21-23 maja 2012 r. Na zdjęciu: Christi Strauss, Wojciech B. Sobieszak oraz menedżerowie marki i rynków regionu Europy Centralnej uhonorowani statuetkami CPW Globe Awards za wdrożenie projektu DAVID w krajach bałtyckich i na Węgrzech.  Projekt David, ujmując rzecz w dużym uproszczeniu, polegał na dopasowaniu wielkości opakowań i cen do uwarunkowań rynkowych. Dzięki projektowi zwiększono w 2011 r. zysk osiągany na rynkach węgierskim i bałtyckim o ok. 2%.