• Polska wersja
  • English version
Oficjalna strona Wojciecha B. Sobieszaka Prezesa CPP Toruń Pacific Oficjalna strona Wojciecha B. Sobieszaka Prezesa CPP Toruń Pacific Oficjalna strona Wojciecha B. Sobieszaka Prezesa CPP Toruń Pacific

Płatki Nestlé godne zaufania 2013-05-27

Płatki Nestlé godne zaufania 2013-05-27

Polacy wybrali najbardziej godne zaufania marki spożywcze. Płatki śniadaniowe Nestlé spontanicznie wskazała ponad połowa respondentów badania przeprowadzonego przez wydawnictwo Readers Digest. 10% Polaków uznało Nestlé Corn Flakes jako markę najbardziej godną zaufania, a 5% zagłosowało na markę Nestlé Nesquik. Te wyniki zdecydowały o przyznaniu płatkom Nestlé Złotego Godła. Marka Nestlé została doceniona przede wszystkim za jakość i silny wizerunek, dzięki czemu otrzymała także Kryształowe Godło European Trusted Brands 2013. Marka Nestlé w kategorii płatków śniadaniowych zwyciężyła również w Portugalii, Rumunii, Rosji oraz Słowenii.

Z kolei marka Winiary, nota bene również należąca do Nestlé, to tegoroczny polski zwycięzca w kategorii Producent żywności, laureat Złotego i Kryształowego Godła. Marka otrzymała 17% głosów (niemal dwa razy więcej niż w roku ubiegłym). Respondenci wskazywali również marki: Sokołów (8%) oraz Mlekowita (5%). Markę Winiary Polacy cenią w szczególności za jakość, wizerunek oraz zrozumienie potrzeb klienta.

Wybierając najbardziej godną zaufania markę wody, niemal co trzeci Polak wskazał na markę Żywiec Zdrój(31%). Zdobyła ona Złote Godło. Markę Cisowianka wybrało 15% badanych,  markę Muszynianka − 13%. Kryształowe Godło powędrowało do marki Cisowianka, która wyróżniona została za jakość, stosunek wartości do ceny, wizerunek oraz zrozumienie potrzeb klienta. Markę Żywiec Zdrój respondenci docenili za silny wizerunek i społeczną odpowiedzialność.

***

European Trusted Brands to jedno z największych i najszerzej zakrojonych badań konsumenckich w Europie. Jego organizatorem jest miesięcznik Reader’s Digest. Oprócz tematyki marketingowej coroczne badanie European Trusted Brands porusza również tematy społeczne. Pozwala na poznanie dominujących nastrojów mieszkańców Europy, postaw i wartości, które kształtują nasze opinie i decyzje, a także zaufanie do różnych aspektów życia.

Na zdjęciu: Wojciech B. Sobieszak – prezes CPP, Agnieszka Pyrzewska – wiceprezes ds. komercyjnych, Tomasz Stark – dyrektor sprzedaży prezentują statuetki Marki Godnej Zaufania przyznane dla płatków śniadaniowych Nestle przez wydawnictwo Reader’s Digest.