• Polska wersja
  • English version
Oficjalna strona Wojciecha B. Sobieszaka Prezesa CPP Toruń Pacific Oficjalna strona Wojciecha B. Sobieszaka Prezesa CPP Toruń Pacific Oficjalna strona Wojciecha B. Sobieszaka Prezesa CPP Toruń Pacific

Prościej, więcej, odważniej 2014-04-10

Prościej, więcej, odważniej 2014-04-10

Prościej, więcej, odważniej! To najlepsze podsumowanie przedstawionych przez Luca Imberta, wiceprezesa Cereal Partners Worldwide (CPW) odpowiedzialnego za Region Europy Kontynentalnej, założeń strategii CPW 2020. „Musimy skoncentrować się jako firma na pracy nad innowacjami produktowymi, które dadzą napęd naszej kategorii. Dotrzemy do naszych konsumentów z prostym i jasnym przekazem o zaletach płynących z regularnego rozpoczynania dnia z płatkami Nestle. Wykorzystamy do tego nowe media” – mówił Luc Imbert na spotkaniu z kadrą menedżerską CPP.

Program dwudniowej wizyty wiceprezesa CPW w Toruniu obejmował też prezentacje, podczas których omawiane były aktualne wyniki finansowe firmy osiągane w Klasterze CPW Europy Centralnej oraz w Polsce. Szef Regionu szczegółowo przeanalizował z zespołami plany marketingowe oraz wdrożone zmiany w organizacji, związane z realizacją strategii CPW 2020. Miał też okazję odwiedzić sklepy spożywcze i przyjrzeć się ekspozycjom produktów śniadaniowych.

Spotkanie z kadrą kierowniczą oraz Reprezentacją Pracowników CPP wiceprezes CPW rozpoczął od krótkiej autoprezentacji. Jest Francuzem, choć nie mieszka we Francji już od 27 lat. Służył w marynarce wojennej, ale postanowił zacząć nowe życie i spróbować sił w biznesie. Jest żonaty, a jego młodsza córka, zapytana kiedyś, z czego łatwiej byłoby jej zrezygnować: z komputera czy telewizji, bez wahania odpowiada, że bez telewizji potrafi żyć. Zdaniem Imberta ten przykład pokazuje, jak zmienia się wokół nas technologia, która ma wpływ na komunikację marketingową. Dziesięć lat temu zupełnie inaczej mówiliśmy do naszych konsumentów. Dziś nasze marki muszą być z nimi w stałej interakcji. Między innymi temu ma służyć nowe podejście CPW do komunikacji z konsumentami, którzy dziś mają do dyspozycji potężne narzędzie, jakim jest Internet. To tu szukają informacji o produktach, ale też dzielą się opiniami i w trosce o swoich przyjaciół i znajomych rekomendują im tylko te marki, na których się nie zawiedli.

Podczas sesji pytań i odpowiedzi pojawiały się i pytania o konkurentów, i o zasady współpracy fabryk i centrów produkcyjnych w ramach nowych regionów, ale też pytano o nowe produkty i rynki. Luc Imbert odpowiadał, że celem reorganizacji CPW jest przede wszystkim uproszczenie struktury i procesów. Najważniejsze jest to, by skupić się na tych działaniach, które dadzą nam pozytywny efekt na rynku. W sumie padło 18 pytań.

Podsumowując sesję, Luc Imbert powiedział: „Chcemy, by firma rosła i rozwijała się nie tylko na rynkach wschodzących, ale by wypracowała wzrost w każdym możliwym obszarze. Jest tylko jedno miejsce, gdzie wzrost nie jest dobrym scenariuszem. Tym obszarem są koszty.”

Spotkanie Luca Imberta z kadrą menedżerską oraz Reprezentacją Pracowników CPP odbyło się we czwartek 10 kwietnia 2014 r. Prowadził je Wojciech B. Sobieszak, prezes CPP, dyrektor CPW w Europie Centralnej (obaj na zdjęciu).