• Polska wersja
  • English version
Oficjalna strona Wojciecha B. Sobieszaka Prezesa CPP Toruń Pacific Oficjalna strona Wojciecha B. Sobieszaka Prezesa CPP Toruń Pacific Oficjalna strona Wojciecha B. Sobieszaka Prezesa CPP Toruń Pacific

Polska na plusie i piąta w rankingu CPW, 2016-01-11

Polska na plusie i piąta w rankingu CPW, 2016-01-11

Roczne spotkanie operacyjne pracowników pionu komercyjnego CPP Toruń-Pacific to jak zwykle okazja do podsumowań, uhonorowania najlepszych handlowców i zaprezentowania planów na kolejny rok. W ubiegłym tygodniu w Warszawie zebrali się jednak nie tylko pracownicy pionu komercyjnego, ale również przedstawiciele tych działów, które najbliżej z nim współpracują.


Wszystkich zebranych w warszawskim hotelu Intercontinental powitała Agnieszka Pyrzewska, wiceprezes CPP ds. komercyjnych. Przedstawiła też jasno powód spotkania – świętowanie bardzo dobrych wyników sprzedaży uzyskanych w 2015 roku. Również Wojciech Sobieszak, prezes CPP, nie krył zadowolenia z sytuacji rynkowej w Polsce. To przełożyło się na dobre lokaty Polski i klastera Europy Centralnej w rankingach Cereal Partners Worldwide: Polska zajmuje 5., wysoką lokatę wśród wszystkich rynków CPW!

Ze szczegółowych podsumowań zaprezentowanych m.in. przez Tomasza Starka, dyrektora sprzedaży w Polsce, wynikało, że ilość sprzedanych w ubiegłym roku płatków śniadaniowych Nestle wzrosła o 5,6% w stosunku do wyniku za rok 2014. Główną siłą napędową tego wzrostu były innowacje wprowadzone na linii produktów Nestle CORN FLAKES oraz nowe produkty, m.in. Nestle Cheerios OATS. Kluczowe było także dotarcie z wyrobami do konsumentów poprzez dobrą współpracę z dystrybutorami. Największym odbiorcą płatków Nestle pozostaje sieć Biedronka, która znacząco, bo aż o 20% zwiększyła sprzedaż płatków Nestle. Na zwiększenie sprzedaży w Polsce miała też wpływ doskonała ekspozycja wyrobów w punktach handlowych. Warto zwrócić uwagę na rosnącą liczbę sklepów, w których wprowadzono dodatkowe ekspozycje. W każdym miesiącu było od 1450 do 1800 takich placówek.

Najaktywniejsi, najskuteczniejsi i najbardziej pomysłowi pracownicy pionu komercyjnego otrzymali nagrody. Z kolei dział marketingu w pomysłowy sposób zaprezentował plany na rok 2016. W role pań profesorek, prezentujących nowe trendy w płatkologii, wręcz popisowo wcieliły się Sylwia Kruszka i Ula Frydrychowska.

Nie zbrakło oczywiście części integracyjno-rozrywkowej spotkania. Gwiazdą wieczoru był Kabaret Moralnego Niepokoju. Uczestnicy spotkania mieli też okazję spróbować sił w konkursie karaoke oraz popisach tańca towarzyskiego. A ile było przy tym śmiechu…