Pion komercyjny CPP podsumował 2017 rok. Poprawiliśmy o 2% wynik sprzedaży w Polsce w stosunku do poprzedniego roku, choć pozostaje pewien niedosyt. Nie udało nam się zrealizować założonych na rok 2017 ambitnych planów sprzedaży ilościowej. Rok 2018 będzie pełen wyzwań i nowych pomysłów oraz produktów. Tak można by w skrócie podsumować to, co działo się na dorocznej konferencji pionu komercyjnego, podczas której wyróżniono najlepszych pracowników. Była też okazja do wspólnej zabawy i integracji.
Przyznano tradycyjne tytuły „Kreatorów rynku”. Zdobyły je osoby, które zrealizowały plany sprzedaży. W jak największej liczbie sklepów wdrożyły standard półkowy z ofertą najważniejszych produktów. Liczyła się oczywiście ilość i jakość ekspozycji. Nagrody wręczyli Wojciech B. Sobieszak, prezes CPP, Agnieszka Pyrzewska, wiceprezes - dyr. ds. komercyjnych, Tomasz Stark, dyrektor sprzedaży krajowej oraz Jerzy Mazepa, szef sprzedaży regionalnej. Nagrodzeni na zdjęciu poniżej. Konferencja pionu handlowego CPP odbyła się tradycyjnie w Hotelu Intercontinental w Warszawie 8 stycznia 2018 r. Po części oficjalnej wystąpił kabaret Grupa Trzymająca Mikrofon.