Zadowolenie i duma rysowały się na twarzach uczestników dorocznej konferencji handlowej Cereal Partners Poland Toruń-Pacific. Ludzie odpowiedzialni za marketing i sprzedaż płatków śniadaniowych i zbożowych batoników Nestle, jak i cała firma, mieli co świętować, bo w 2018 roku padł dotychczasowy rekord sprzedaży płatków i batoników na krajowym rynku. Czy w 2019 uda się przeskoczyć ten wynik? Takie są plany.
Wojciech B. Sobieszak chwalił zespół, który potrafił znakomicie wykorzystać dobrą koniunkturę na krajowym rynku.
– Przeskoczyliśmy dotychczasowy rekord sprzedaży z 2006 roku, po lekkim dołku, przez kolejne 6. lat zwiększamy ilość sprzedawanych w Polsce płatków i zbożowych batoników. To bardzo cieszy, bo pokazuje, że konsumenci lubią nasze wyroby i chętnie po nie sięgają – mówił Wojciech B. Sobieszak, prezes CPP, do zgromadzonych w warszawskim hotelu Intercontinental marketingowców i handlowców.
Tomasz Stark, dyrektor sprzedaży, zaznaczył, że CPP jest liderem pod względem dynamiki sprzedaży ilościowej wśród 5 największych rynków Cereal Partners Worldwide. Najlepsi sprzedawcy i marketingowcy odebrali zasłużone nagrody. W sumie wyróżniono 23 osoby.
Jerzy Owsiak, szef Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, był gościem specjalnym konferencji. W swym bardzo energetycznym wystąpieniu przekonywał, że ludzie i zespół są najważniejszym składnikiem każdej organizacji. Zachęcał też, by wierzyć w siłę przypadku, który umiejętnie odczytany i wykorzystany, może zaprowadzić do wielkich i trwałych sukcesów.